Service_Desk_&_Support_Services_200x133Οι υπηρεσίες Service Desk καθώς και το αντίστοιχο on-site support που μπορεί να τις συμπληρώσει, αφορούν ουσιαστικά σε αυτό που συνήθως αναφέρεται ως “υποστήριξη πρώτου επιπέδου” (1st level support) και τυπικά καλύπτει πελάτες της Byte που διαθέτουν συμβόλαια συντήρησης με την εταιρία.
Πρακτικά, οι υπηρεσίες Service Desk παρέχουν τη βασική υποστήριξη εξ’ αποστάσεως (τηλεφωνική ή ηλεκτρονική), ενώ, εάν οι περιστάσεις το απαιτήσουν, η υποστήριξη μεταφέρεται και on-site (στον χώρο του πελάτη).

Για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών υποστήριξης, αλλά και για την πλήρη κάλυψη των αναγκών κάθε επιχείρησης, η Byte διαθέτει ιδιόκτητο εργαστήριο ελέγχου και επισκευών, το οποίο αποτελεί τμήμα των συνολικότερων Support Services της εταιρίας.
Με τον όρο Support Services, η Byte ορίζει όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης που παρέχει σε πανελλαδικό επίπεδο, οι οποίες εκτός από την “κλασική” επισκευή εξοπλισμού, περιλαμβάνουν και τις εγγυήσεις των προϊόντων, τα πακέτα επέκτασης αυτών κ.α.

Η Byte είναι στη μοναδική θέση να παρέχει τέτοιου είδους υπηρεσίες, αφού έχει επενδύσει σημαντικά σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό, αποτελώντας πιστοποιημένο πάροχο υπηρεσιών (Authorized Service Provider) των μεγαλύτερων οίκων του εξωτερικού, όπως η IBM, η HP και η Lenovo.

Σημειώνουμε επίσης ότι οι Support Services παρέχονται -πέρα από το πρώτο επίπεδο υποστήριξης- τόσο με επίσκεψη στον χώρο του πελάτη (on-site), όσο και με την προσκόμιση των συσκευών στους χώρους της Byte (carry-in). Με αυτόν τον τρόπο, κάθε επιχείρηση έχει την ευελιξία να επιλέξει αυτό ακριβώς που ταιριάζει κάθε φορά καλύτερα στις ανάγκες αλλά και το budget της.